Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Φόρος τιμής του HRC στον Sic


To HRC, σήμερα το πρωί ώρα Ελλάδας, με το που πάτησε το πόδι του στην Sepang, στην πίστα που πριν τρεις μήνες άφησε την τελευταία του πνοή ο Marco Simoncelli, πήγε στην συγκεκριμένη στροφή στην οποία έγινε το ατύχημα και όλοι μαζί οι τεχνικοί και οι υπεύθυνοι των αγωνιστικών ομάδων της Honda, ένωσαν τη σκέψη τους και απέδωσαν φόρο τιμής στον Super Sic, τον οδηγό που θα λείψει από όλους τους αγωνιζόμενους φέτος και στο μέλλον. Συγκινητική στιγμή για όλους στο MotoGP!
Διαβάστε περισσότερα...

Lorenzo: Ο Ρόσι έχει να δώσει πολλά ακόμη

Το ισπανικό κανάλι «Telecinco» μίλησε με τον Χόρχε Λορένθο στην Ανδόρα όπου ο Ισπανός επέστρεψε να ξεκουραστεί πριν τις δοκιμές στη Μαλαισία.

Ο αναβάτης της Yamaha ταξίδευσε ως την Ινδονησία για λόγους marketing και τώρα ξεκουράζεται στην Ανδόρα λίγο πριν τις επίσημες δοκιμές στη Σεπάνγκ.

Ο Λορένθο είπε για τις κορυφαίες ομάδες πως έχουν αρκετή δουλειά μπροστά τους για τη νέα χρονιά. Μπορεί να μην είπε πολλά για τη μοτοσικλέτα, που θα οδηγεί το 2012, όμως μίλησε για τον Βαλεντίνο Ρόσι, που παλαιότερα ήταν συναθλητές.

Ο Ισπανός γνωρίζει καλά τι σημαίνει Βαλεντίνο Ρόσι και ξέρει ότι ο superstar έχει ακόμη και ταχύτητα και κίνητρο.

«Δεν υπάρχει όριο ηλικίας. Ο Κάρλος Τσέκα στα 39 του είναι σε κορυφαίο επίπεδο στα Superbike. Ο Βαλεντίνο είναι 33, δεν έχει αποδυναμωθεί», είπε ο Λορένθο στο Telecinco και πρόσθεσε: «Σήμερα στο MotoGP υπάρχουν πολλοί δυνατοί αναβάτες. Για να κερδίσεις χρειάζεσαι και πολύ καλή μοτοσικλέτα».

Όσο για την Ducati, ο πρωταθλητής του 2010 μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει. «Η Ducati είναι άγνωστη δύναμη αυτήν τη στιγμή. Δεν θα είναι εύκολο να φτάσει τη Yamaha και την Honda, όμως η Ducati τους έχει κερδίσει στο παρελθόν. Είναι μικρό εργοστάσιο αλλά έχει τεχνολογία και έναν υπέροχο αναβάτη, τον Ρόσι».
Ο Jorge Lorenzo μαζί με την ομάδα της Yamaha την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουν το 2012 με τις δοκιμές της Sepang.
Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Ο Casey Stoner βάζει τα πράγματα στην θέση τους

Ο Casey Stoner είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του MotoGP στην εποχή των 800cc, έχει κερδίσει δύο Τίτλους, τον πρώτο και τον τελευταίο, και έχει περισσότερες νίκες από τον Valentino Rossi, ο οποίος έχει επίσης δύο Τίτλους το ίδιο διάστημα.

Είναι ευρέως γνωστό οτι ο Casey Stoner δείχνει αδιαφορία προς τα media, ειδικά για τα Ευρωπαϊκά (τα οποία είναι προκατειλημμένα και υποστηρίζουν τους αναβάτες τους σε απίστευτο βαθμό) και απεχθάνεται την δημοσιότητα που περιβάλλει το MotoGP, ενώ είναι επίσης γνωστό οτι δεν συμπαθεί τον Rossi (και λίγα λέμε!) ούτε τους Ευρωπαίους αναβάτες γενικότερα.

Έτσι δεν αποτέλεσε έκπληξη ότι μετά από μια ήπιων τόνων συνέντευξη στο επίσημο site του MotoGP, ακολούθησε μια συνέντευξη στο Ιταλικό περιοδικό Motosprint, πιο αποκαλυπτική και ιδιαίτερα καυστική:

Σχετικά με τα ΜΜΕ:

«Τα πάντα έχουν αλλάξει πολύ γρήγορα. Προηγουμένως, τα ΜΜΕ με αντιμετώπιζαν μόνο με δυσπιστία και γενικότερα μικρό ήταν το ενδιαφέρον για το τι έκανα και για όλη την προσπάθεια που κατέβαλα. Στην συνέχεια, εγώ και ο Valentino αλλάξαμε μοτοσυκλέτες, εκείνος πήγε σ' αυτήν που χρησιμοποιούσα επί 4 χρόνια και εγώ ήρθα στην μηχανή των ονείρων μου, για να δείξω στον κόσμο τι είμαι ικανός να επιτύχω.

Αυτό μου επέτρεψε να δώσω σε όλους να καταλάβουν οτι θα μπορούσα κι εγώ να παλεύω για τον Τίτλο και ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει τουλάχιστον έναν ακόμη».



Σχετικά με τον μεγάλο του αντίπαλο, Valentino Rossi:

«Ο Valentino λέει και κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να μειώσει αυτό που εγώ και η ομάδα μου, η Honda, πετύχαμε πέρυσι. Δεν είναι αλήθεια οτι η Honda ξόδεψε πολλά χρήματα, διότι δεν είναι μια εταιρεία που αποτελείται από ανόητους ανθρώπους. Δεν θα έβγαζε κανένα νόημα να επενδύσει κανείς πολλά χρήματα σε μια μηχανή της κατηγορίας των 800cc, που σύντομα άλλωστε θα καταργηθεί, ενώ η καινούργια των 1000cc ήταν υπό ανάπτυξη.

Στην πραγματικότητα, το 2011 η Honda δεν έκανε περισσότερα από το συνηθισμένο και η απόδειξη είναι οτι η μηχανή του 2011 δεν ήταν τόσο διαφορετική από εκείνη του 2010, εκτός από το κιβώτιο ταχυτήτων. Η μηχανή μου παρέμεινε ουσιαστικά η ίδια σε όλη την διάρκεια της σεζόν. Η αλήθεια είναι οτι - προτού έρθω στην ομάδα - η Honda είχε ήδη μια πολύ καλή μηχανή, χρειάζονταν απλά κάποιον νέο για να κάνει την διαφορά».
Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Η γιορτή για τα γενέθλια του Super Sic (20/1/12)

Σχεδόν τρεις μήνες πέρασαν από την τραγική μέρα που ο Marco Simoncelli έφυγε από κοντά μας και μετά από τη θλίψη, ήρθε η στιγμή να γιορταστεί το χαμόγελό του, με την ευκαιρία της γιορτής που οργανώθηκε για τα 25α γενέθλιά του.

Μερικοί από τους καλύτερους κωμικούς της Ιταλίας βρέθηκαν στο 105 Stadium του Rimini, μαζί με χιλιάδες φίλους του “Sic”. Ο κωμικός Zelig Sergio Sgrilli, σκηνοθέτης της βραδιάς είπε: “Ο Μάρκο την είχε φανταστεί αυτή τη βραδιά και με είχε καλέσει για την οργάνωσή της. Είναι περίεργο να γίνεται η γιορτή, χωρίς τον εορτάζοντα. Είναι σαν την σαλάτα brioche, γλυκιά αλλά με μια πικρή γεύση”.

Και ο Sgrilli συνέχισε:

“Είμαι παθιασμένος με τον Valentino Rossi στο MotoGP, αλλά είδα τον Marco να μεγαλώνει. Ήταν πολύ πιο προσιτός, με πραγματικό χαρακτήρα. Είχε μια απειρία στον κόσμο του θεάματος που ήταν πάντα εμφανής”.

Αυτή η απλότητα έδωσε στον Simoncelli πάρα πολλούς ορκισμένους οπαδούς, που σήμερα με τις άσπρο-κόκκινες μπλούζες και το νούμερο 58, κόντεψαν να γκρεμίσουν το Στάδιο 105 του Ρίμινι, αποτείωντας την προσωπική τους τιμή στον οδηγό τους.

“Ο Marco είναι ο πρωταγωνιστής της βραδιάς και ο κόσμος ανταποκρίθηκε με σπουδαίο τρόπο. Διακόψαμε την διαφήμιση της βραδιάς, γιατί όλα τα εισιτήρια είχαν προπουληθεί”, είπε ο Sgrilli. Η βραδιά ήταν μαζί και μια ευκαιρία να θυμηθούν οι φίλοι του κάποιες ωραίες ιστορίες που άφησε πίσω του ο “Sic”.

Όταν πρωτομίλησε είχε πει στον πατέρα του:

“Θέλω μια μοτοσυκλέτα για να κάνω όπως η αρκούδα και να πηδήξω με τα αυτιά πάνω σε όλους και να κερδίσω”.



Ο Simoncelli ήταν πολύ ορμητικός στην πίστα, αλλά πολύ καταδεκτικός έξω από αυτήν. “Πέρυσι γιορτάσαμε τα γενέθλιά του μαζί στο βουνό και του πετάξαμε την τούρτα στο πρόσωπο”, είπε ο φίλος του Mattia Pasini. “Θα θέλαμε να γιορτάσουμε με άλλο τρόπο, αλλά αυτός είναι ο καλύτερος για να τον θυμόμαστε. Μου λείπει πολύ”, συμπλήρωσε ο Ιταλός οδηγός της Moto2.

Παρόντες στην γιορτή ήταν βέβαια και οι Valentino Rossi και Fausto Gresini.

“Αν κρίνει κανείς από τα χαμόγελα του κοινού που βρέθηκε στο στάδιο, μπορεί να σκεφτεί ότι ο Super Sic ήταν μαζί μας, απλά από κάπου αλλού. Ίσως μας κοιτάζει και μας κλείνει το μάτι, πριν απογειωθεί με το γκάζι τέρμα ανοιχτό”, έγραψε στο σχετικό του άρθρο ο Ιταλός συνάδελφος Luca Semprini που είχε την τύχη να βρίσκεται στην όμορφη αυτή γιορτή.

Να θυμίσουμε ότι όλα τα έσοδα από τα εισιτήρια της εκδήλωσης θα δοθούν σε παιδιά με διάφορες ανάγκες, που ήδη βοηθούσε ο Marco, όσο βρισκόταν σε αυτόν τον κόσμο.

Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Wrooom: Massa - Rossi μάχη με Fiat 500

O Felippe Massa ήταν ο τελικός νικητής του Αγώνα με τα Fiat 500, που έκλεισε το αγωνιστικό πρόγραμμα του 22ου Wrooom, στην παγωμένη λίμνη που βρίσκεται στο κέντρο της Madonna Di Campgilio, στην περιοχή Trentino στους Δολιμίτες των Ιταλικών Άλπεων.

Με την σειρά εκκίνησης του Αγώνα των 500 να ορίζεται από τον τερματισμό στον Αγώνα του καρτ που προηγήθηκε, ο Valentino Rossi ξεκίνησε από την pole position, με τον Felippe Massa να ξεκινά 2ος πίσω του.

Ο Ιταλός οδηγούσε πολύ στρωτά με τις δικές του γραμμές στον πάγο, εκμεταλλευόμενος τα λάστιχα με τα καρφιά, ώστε το Fiat 500 να γλιστράει όσο το δυνατό λιγότερο στον πάγο. Από τη μεριά του ο Βραζιλιάνος εκμεταλλευόταν το φρενάρισμα για να πλησιάζει στην τελευταία στροφή της πίστας και η μάχη τους ήταν εντυπωσιακή, χωρίς να φαίνεται όμως ότι κάτι μπορεί να αλλάξει στους 25 γύρους του Αγώνα.

Όμως ο Uccio (o κολλητός του Rossi που πήρε τη θέση του Hayden) έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έμεινε στη μέση της πίστας σε μια στροφή, αφού το κιβώτιο παρέδωσε το πνεύμα του. Το αυτοκίνητο ασφαλείας, η Ferrari FF με λάστιχα με καρφιά και αυτή βέβαια, μπήκε στην πίστα και η μάχη σταμάτησε προσωρινά, 8 γύρους πριν το τέλος. Στον επόμενο γύρο η FF έφυγε και ο Massa κόλλησε στον προφυλακτήρα του Rossi. Ένα γύρο αργότερα έκανε την κίνησή του και πέρασε από εσωτερική στην πρώτη αριστερή στροφή της πίστας. Από κει και πέρα στους 5 γύρους που απέμειναν ο Valentino δεν κατάφερε να βρεθεί σε θέση να ανταποδώσει το προσπέρασμα και μάλιστα χρειάστηκε να οδηγήσει πολύ προσεκτικά, καθώς ο Fernando Alonso που ήταν 3ος πλησίασε λίγο, μετά το προσπέρασμα.

Η σημαία του τερματισμού βρήκε τους τρεις οδηγούς σε αυτές τις θέσεις και τον Rossi ελάχιστα πικραμένο, αλλά χαρούμενο που μπορεί και τα βάζει στο αυτοκίνητο με τους οδηγούς της Ferrari!

To Wrooom θα κλείσει το εκτός πίστας πρόγραμμά του στο γνωστό κλαμπ Zangola (Ζούγκλα)
Διαβάστε περισσότερα...

Wrooom: O Rossi νικητής στο καρτ


Ο Αγώνας του καρτ (και του αυτοκινήτου μετά) που γίνεται στην Madonna Di Campiglio στα πλαίσια της εκδήλωσης Wrooom, δεν μετράει σε κάποιο πρωτάθλημα!

Όμως το πάθος των οδηγών της Ducati και της Ferrari που συμμετείχαν ήταν τρομερό και τα έδωσαν όλα για τη νίκη.

Ο Valentino Rossi έδειξε δυνατός από τις Κατατακτήριες, πετυχαίνοντας την pole position, οδηγώντας με μεγάλη μαεστρία το δίχρονο καρτ που φορούσε βέβαια λάστιχα με καρφιά. Στον Αγώνα ξέφυγε σιγά - σιγά από τον Fisichella και τον Massa που ακολουθούσαν.

Ο Uccio (που είχε πάρει τη θέση του τραυματία Hayden) είχε μηχανικό πρόβλημα και το καρτ του έμεινε μέσα στην πίστα, αναγκάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας - που ήταν μια 4κίνητη Ferrari FF - να μπει στην πίστα και να εξαλειφθούν οι διαφορές.

Μόλις το αυτοκίνητο έφυγε, ο Rossi κράτησε την πρωτοπορία, αλλά πίσω του ένας επιθετικός Alonso δημιούργησε ένα ατύχημα, από το οποίο κερδισμένος βγήκε ο Massa που έμεινε 2ος. Μπροστά ο Valentino παρά το ότι είχε κάνει τεράστια διαφορά συνέχισε να οδηγεί μανιασμένα και όταν έπεσε η καρό σημαία το πανηγύρισε δεόντως.

Άλλωστε τον τελευταίο χρόνο δεν είχε ανεβεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου πουθενά ...θα πουν κάποιοι. Ωραίες στιγμές που χειροκρότησαν έντονα οι χιλιάδες που βρέθηκαν μέσα στο πολύ κρύο, να παρακολουθούν τους οδηγούς στη όμορφη αυτή μάχη!
Διαβάστε περισσότερα...

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Οδηγούσε μεθυσμένος ο Barbera

Ο αναβάτης των MotoGP Έκτορ Μπαρμπέρα συνελήφθηκε να οδηγεί υπό την επήρεια ποτού νωρίς το πρωί του Σαββάτου (7/1).

Ο Ισπανός οδηγούσε με κατεύθυνση το σπίτι του μετά από δείπνο με φίλους και την οικογένειά του όταν αστυνομικοί τον σταμάτησαν για έλεγχο και αλκοτέστ. Ο αναβάτης βρέθηκε με ποσοστό αλκοόλ 0,32mg/l στο αίμα του όταν το όριο στην Ισπανία είναι 0,25.

Σήμερα ο Μπαρμπέρα έβγαλε μία απολογητική ανακοίνωση με την οποία ζητά συγγνώμη από την ομάδα του και εξηγεί πως έγινε το περιστατικό:

« Την Παρασκευή το βράδυ γιόρτασα για τελευταία φορά (πριν ξεκινήσω προετοιμασία) με την οικογένεια και μερικούς φίλους. Ένας από αυτούς με μετέφερε με το αυτοκίνητό του προς τη Βαλένθια, όπου μας σταμάτησαν για έλεγχο. Ο φίλος μου είχε πιεί και η αστυνομία είπε πως ήταν καλύτερο να οδηγήσω εγώ που είχα πιει λιγότερο. Ο φίλος μου βρέθηκε με 0,60 mg/l ενώ εγώ είχα μόλις 0,25. Ζητώ συγγνώμη από την ομάδα, τους σπόνσορες και τους fun μου στο MotoGP. Ως επαγγελματίας αναβάτης θα έπρεπε να δώσω ένα διαφορετικό παράδειγμα. Σας λέω πως δεν πρόκειται να γίνει ξανά.»

Αυτά δήλωσε ο ίδιος ο αναβάτης της Pramac Ducati αλλά δημοσιεύματα των Ισπανικών ΜΜΕ «θέλουν» τον Μπαρμπέρα να έχει περάσει το όριο ταχύτητας, να παραβιάζει φωτεινούς σηματοδότες και να εμπλέκεται σε αυτοσχέδιους αγώνες.
Διαβάστε περισσότερα...

Rossi: «Θέλω νίκες με την Ducati»

Ο Βαλεντίνο Ρόσι βάζει στόχο να κερδίσει με την Ducati μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Το «Wrooom 2012» πήρε… εκκίνηση το βράδυ της Δευτέρας (9/1) με την πρώτη εμφάνιση των Βαλεντίνο Ρόσι, Νίκι Χέιντεν και Φερνάντο Αλόνσο.

Την Τρίτη (10/1) το πρωί οι αναβάτες της Ducati, έδωσαν συνέντευξη τύπου. Ο Ρόσι ήταν (όπως είναι φυσικό) στο κέντρο της προσοχής των ιταλικών ΜΜΕ. Όλες οι ερωτήσεις αφορούσαν τα σχέδιά του για το 2012 αλλά και το μέλλον του στους αγώνες των MotoGP.

«Η νέα σεζόν θα έχει ενδιαφέρον. Όλοι οι αναβάτες έχουν συμβόλαια που λήγουν και η τράπουλα θα ανακατευθεί. Θα ήθελα να βοηθήσω την Ducati να πετύχει κάτι και έπειτα ίσως να σταματήσω. Αλλά θα ήθελα τουλάχιστον ένα ακόμα συμβόλαιο, ακόμα δύο χρόνια. Δεν το βρίσκω πιθανό να βρεθώ σε ιαπωνικό εργοστάσιο, αλλά ποιος ξέρει; Δεν λέω ότι είναι απίθανο, αλλά ξεκινήσαμε το project και θέλουμε να κερδίσουμε κάτι».

Η GP12 Desmosedici δεν θα παρουσιαστεί στο Wrooom, ενώ ο Φίλιπο Πρισιόζι θα μιλήσει στους δημοσιογράφους την Τετάρτη (11/1) το πρωί.
Διαβάστε περισσότερα...

Rossi,Hayden και Alonso στο Wrooom

Οι δύο αναβάτες της Ducati και ο πιλότος της Ferrari έκαναν την εμφάνισή τους στη Madonna di Campiglio. Δεν παρουσιάστηκε η GP12 Desmosedici.

Το Wrooom 2012 ξεκίνησε στη Madonna di Campiglio. Ο Βαλεντίνο Ρόσι ήταν ήδη εκεί (από τη περασμένη εβδομάδα στο σπίτι του στο χειμωνιάτικο θέρετρο), όμως σήμερα έκανε tην πρώτη του δημόσια εμφάνιση. Πρώτοι έφτασαν στο χώρο του event οι αναβάτες της Ducati. Ο Ρόσι έφτασε πρώτος ανοίγοντας την τελετή έναρξης για να δει την 1199 Panigale και όχι την Desmosedici με την οποία θα αγωνιστεί το 2012. Η Ducati, μέσω του Φίλιπο Πρεσιόζι, επιβεβαίωσε πως η μοτοσικλέτα φέτος δεν θα παρουσιαστεί στο Wrooom.

Φυσικά στο χώρο της εκδήλωσης ήταν και ο Νίκι Χέιντεν. Ο Αμερικανός παρότι είχε δεμένο το χέρι του, είχε καλή διάθεση και είναι αισιόδοξος όσο αφορά την αποθεραπεία στον τραυματισμό του. Στο ξενοδοχείο που γίνεται η εκδήλωση βρέθηκε και ο οδηγός της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο.
Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το χειρουργίο του Dovi

Ο Andrea Dovizioso χειρουργήθηκε σήμερα το μεσημέρι από τον Δρ. Giuseppe Porcellini. Η όλη διαδικασία κράτησε περίπου μια και μισή ώρα, χωρίς να ανακοινωθεί κάποιο πρόβλημα. “Βάλαμε μια πλάκα και 8 βίδες και μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ικανοποιημένοι”, είπε ο Δρ. Porcellini. Τώρα ξεκινάει η φάση της αποθεραπείας και ο στόχος είναι να καταφέρει ο Dovizioso να ανεβεί στην σέλα στις 31 Ιανουαρίου στο τεστ της Sepang.

“Ένα τέτοιο σπάσιμο σε νορμάλ καταστάσεις χρειάζεται 60 μέρες για πλήρη αποθεραπεία και το ότι θα προσπαθήσουμε να σιγουρέψουμε την μηχανική κίνηση του Andrea στο 1/3 του χρόνου, είναι σίγουρα ένα ρίσκο”, συμπλήρωσε ο γιατρός.

Η δουλειά με τον φυσιοθεραπευτή του Fabrizio Borra (είναι ο φυσιοθεραπευτής και του οδηγού της Ferrari Fernado Alonso), θα ξεκινήσει σε τρεις ή τέσσερις μέρες.

“Με τον Borra προχωράμε στο να ετοιμάσουμε ένα πρόγραμμα αποθεραπείας, ώστε να καταλάβουμε αν ο Andrea μπορεί να γυρίσει πάνω στη σέλα στα τέλη Ιανουαρίου, αλλά πρέπει να περιμένουμε περίπου 15 μέρες, όταν θα βγάλουμε τις βίδες και τότε θα μπορούμε να πούμε αν μπορεί να οδηγήσει”, κατέληξε ο Δρ. Porcellini.

Από την πλευρά του ο Andrea Dovizioso έγραψε στο twitter:

“Είμαι σαν καινούργιος, μετά 1 ώρα χειρουργείο!”



Διαβάστε περισσότερα...

Σήμερα εγχειρίζεται ο Dovizioso

Ο Andrea Dovizioso, όπως ίσως ξέρουν οι περισσότεροι αναγνώστες μας, έσπασε την κλείδα του προχτές και σήμερα θα εγχειριστεί στο νοσοκομείο της Cattolica (κοντά στο Ρίμινι ή στην πίστα του Misano αν θέλετε), σχετικά κοντά στο Forli, όπου μένει ο Ιταλός.

Πηγαίνει σε αυτό το νοσοκομείο όπου χειρουργεί ο Dr. Giuseppe Porcellini, ο ίδιος γιατρός που χειρούργησε τον ώμο του Valentino Rossi στα τέλη του 2010 και βέβαια θεωρείται ένας από τους καλύτερους γιατρούς στον κόσμο για τέτοιου είδους τραύματα.

Προς το παρόν υπάρχει μια αισιοδοξία, που εκφράστηκε χθες από τον Herve Poncaral, τον ιδιοκτήτη της ομάδας Yamaha Tech 3 με την οποία φέτος αγωνίζεται ο Dovizioso, ότι ο Andrea θα μπορέσει να πάρει μέρος στις πρώτες δοκιμές της χρονιάς στην Μαλαισία στις 31 Ιανουαρίου, αλλά η δήλωση του Dr. Porcellini στην ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport μιλάει για όχι καλό σπάσιμο!

“Είδα τις φωτογραφίες της κελίδας στο τηλέφωνο και είναι ένα κακό σπάσιμο και υπάρχουν μάλιστα δύο ραγίσματα. Ακόμη και να ήταν ένας απλός εργαζόμενος θα χρειαζόταν εγχείρηση”, είπε ο γιατρός, που συνέχισε:

“Θα βάλουμε μια πλάκα και θα προσπαθήσουμε να συστήσουμε στον Dovizioso ξεκούραση για τουλάχιστον 15 μέρες. Όπως και νάχει πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός”, κατέληξε ο Dr. Porcellini.
Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

O Rossi ήδη βρίσκεται στην Madonna Di Campiglio


O Valentino Rossi βρίσκεται ήδη από χθες στην Madonna Di Camiglio, όπου σε λιγότερο από τρεις ημέρες θα ξεκινήσει η πρώτη εκδήλωση της χρονιάς σε σχέση με το MotoGP.

To Wrooom για 21η φορά, είναι η πρώτη παρουσίαση ομάδας και συγκεκριμένα της εργοστασιακής ομάδας της Ducati.

O Valentino, όπως είναι γνωστό, έχει σπίτι στο φημισμένο χιονοδρομικό κέντρο της περιοχής Trentino, βόρεια του Varese και της Βενετίας. Χθες, όπως έγραψε στο twitter του, έκανε snowboard και αμέσως μετά "γλίστρησε" στις virtual πίστες του ηλεκτρονικού παιχνιδιού WRC2! Στις φωτογραφίες διακρίνεται ο Ιταλός σούπερ-σταρ στην περσινή πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα της Ducati.

To motograndprix.gr θα βρίσκεται εκεί, σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα, ώστε να μεταδώσει και φέτος "απευθείας" όλες τις δηλώσεις και τις φωτογραφίες της πρώτης αυτής παρουσίασης, που θα γίνει παράλληλα με την παρουσίαση της αντίστοιχης ομάδας Φόρμουλα 1 της Ferrari!
Διαβάστε περισσότερα...

Ομάδες MotoGP 2012

Εργοστασιακές Ομάδες

Honda Repsol: Casey Stoner – Dani Pedrosa

Yamaha Racing: Jorge Lorenzo – Ben Spies

Ducati Marlboro: Valentino Rossi – Nicky Hayden

Δορυφορικές Ομάδες

Honda Gresini: Alvaro Bautista

Honda LCR: Stefan Bradl

Yamaha Tech3: Andrea Dovizioso – Cal Crutchlow

Ducati Pramac: Hector Barbera

Ducati Kardion AB: Karel Abraham


Ομάδες CRT

Aspar Mapfre (Aprilia): Randy De Puniet – Aleix Espargaro

Speedmaster (Aprilia): Anthony West

PBM Racing (Aprilia): James Ellison

Gresini – Ten Kate (Honda/FTR): Michele Pirro

NGM Forward Racing (BMW/Suter): Colin Edwards

IODA Racing (BMW/Suter ή Aprilia): Danilo Petrucci

Laglisse (BMW/Suter): Carmelo Morales

BQR (Kawasaki/FTR): Yonny Hernandez – Ivan Silva

Διαβάστε περισσότερα...

O Dovi έσπασε την κλείδα του σε προπόνηση motocross

O Andrea Dovizioso έγραψε στο twitter του:

"Γαμώτο, έσπασα την δεξιά μου κλείδα, κάνοντας motocross". Έτσι απλά ανακοίνωσε το πρόβλημά του!, με την αντίστοιχη φωτογραφία από το νοσοκομείο.

Άμεση η αντίδραση του Valentino Rossi, που ευχήθηκε γρήγορη ανάρρωση και το να βρίσκονται στην Μαλαισία και ο Hayden και ο Dovizioso!

Τελικά η προπόνηση στην χειμερινή περίοδο είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα των περισσότερων οδηγών!!
Διαβάστε περισσότερα...

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Τραγωδία στο Ράλι Ντακάρ

Ο 38χρονος αναβάτης Χόρχε Μαρτίνες Μποέρο έχασε την ζωή του στην πρεμιέρα του Ράλι Ντακάρ στην Αργεντινή.


Με αίμα βάφτηκε η πρώτη ημέρα του Ράλι Ντακάρ που διεξάγεται για 4η σερί χρονιά στην Λατινική Αμερική.
Ο 38χρονος Χόρχε Μαρτίνες Μποέρο έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα που συνέβη λίγο πριν την ολοκλήρωση της διαδρομής Mar del Plata-Santa Rosa στην Αργεντινή.
Τα πρώτα ρεπορτάζ αναφέρουν ότι ο Αργεντίνος υπέκυψε λόγω κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων κατά τη μεταφορά του με ελικόπτερο σε νοσοκομείο, ύστερα από πτώση που είχε από την μοτοσυκλέτα του. Αυτό ήταν το δεύτερο Ντακάρ στο οποίο συμμετείχε ο Μποέρο και όπως έμελλε και το τελευταίο.
Να σημειωθεί ότι το Ράλι Ντακάρ, το οποίο έχει γίνει γνωστό από την αρχική του μορφή που είναι η διαδρομή από το Παρίσι στο Ντακάρ της Σενεγάλης, "μετακόμισε" το 2009 στην Λατινική Αμερική κυρίως για λόγους ασφαλείας των συμμετεχόντων.
Διαβάστε περισσότερα...

O Checa επέκρινε τα ελαστικά

H εμπειρία του Carlos Checa στους αγώνες είναι δεδομένη και εγνωσμένη, συνεπώς ήταν λογικό οι άνθρωποι της Ducati να του ζητήσουν να οδηγήσει την Desmosedici του 2012 και να πει την άποψή του γι’ αυτή.

Ο Ισπανός περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του SBK την οδήγησε στις δοκιμές της Valencia και θα κάνει το ίδιο και αυτό τον μήνα. Ο Checa, σε πρόσφατη συνέντευξη του, επέκρινε τα ελαστικά της Bridgestone λέγοντας μεταξύ άλλων:

«Νομίζω ότι τα ελαστικά ευθύνονται για την έλλειψη ενθουσιασμού στο MotoGP και αυτά είναι ο λόγος που οι αναβάτες πέφτουν χωρίς να το καταλάβουν. Σε ό,τι αφορά την Ducati, γίνεται πολύς λόγος για την μοτοσυκλέτα και το πλαίσιό της αλλά η ουσιαστική διαφορά σε αυτή την κατηγορία προέρχεται από τα ελαστικά. Είναι πολύ σκληρά και είναι δύσκολο να καταλάβεις το όριό τους και οι μοτοσυκλέτες “χτίζονται” γύρω από τα λάστιχα. Αν αυτό δεν αλλάξει, οι μοτοσυκλέτες θα εξακολουθούν να είναι λιγότερο διασκεδαστικές στην οδήγησή τους και θα είναι εύκολο να πέφτεις. Αν δεν καταλαβαίνεις που είναι το όριο των ελαστικών, είναι πολύ περίπλοκο να εξελίξεις την μοτοσυκλέτα.

Το θέμα στην Ducati δεν είναι το πλαίσιο, το άλλαξαν τέσσερις φορές και το αποτέλεσμα ήταν πάντα το ίδιο. Το πρόβλημα είναι τα λάστιχα» κατέληξε ο Checa.

Διαβάστε περισσότερα...